Possis

Halloj alla glada, har sovit i soffan inatt och min rygg samt nacke är död! Mår inte illa idag alls men vågar inte äta något idag heller eller iaf inte så mycket. Har ätit två skorpor och ett glas blåbärssoppa. Det har varit gott. Men är så rädd att det ska komma upp igen..

Ska sätta mig på trappen utanför och ta lite luft nu. Sen duscha och börja känna mig lite fräsch igen. Man blir ganska sleden av detta! Börjar bli riktigt nervös inför min första praktik dag imorgon. Ska även förbereda den! Puss på er ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Frida

snyggingar..

2011-03-24 @ 11:57:54
URL: http://beautifulmess.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Så fina!

2011-03-24 @ 13:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0