Fuuuuuuu

Idag var vi i Björnriket. Dom hade byggt ut sen vi var här sist och det var mycket bättre men isiga backar. Vi ahde fantastiskt väder men sista åket va inte kul. Regn/snö och kallt var de. På eftermiddagen åkte jag bräda här i Klövsjö. När jag var i trysil förra året med Sterra så fick jag till värsta vurpan och de sitter lite i huvudet fortfarande. Är alldelses för feg i de brantare backarna. Så de fick bli 3 åk med brädan i de riktiga backarna sen åkte jag till barnbacken och hjälpte Alva (min underbara kusin) att åka. Hon hade hyrt bräda. Och jag kommer inte ihåg att de va så lätt att va nybörjare? :O hah nej men hon va skit duktig! En annan hade nog lite mer blåmärken på röven! Men här har det börja blåsa jätte mycket. Dom fick stänga av sittliften tidigare för att de blåste så mycket. Hörde att det va 14 grader hemma idag? Har snön smällt?! :D 



/Sofie

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Nej inte riktigt, mnn det är mest bara de där snöhögarna som är kvar! Men det kanske kommer snöa på fredag :'(

2011-03-22 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0