Torrschampoo

I fredags så köpte jag torrschampoo har varit en flitig användare i några år och det är så bra för oss blondiner tycker jag personligen. I fredags så hade jag skit äckligt hår. Nu på vintern måste jag tvätta håret oftare med tanke på att jag nästan bär mössa varje dag och det gör inte håret fräschare! Men Julia undrade iaf om håret blev bra då och här ser ni före och efter bild.

Riktigt jävla äckelhår!!!!!!!!

Efter.......


Visserligen känns håret lika äckligt men man ser så mycket fräschare ut. Perfekt för mornar när man försover sig till våren då man inte kan dölja de genom att använda mössa ;) Jag får fett hår snabbt och jag har som mjäll i håret och det är för att jag troligtvis inte får ut schampoot ur håret ordentligt. Och det är inte bra att tvätta håret för ofta så min frisör tycker att jag ska använda torrschampoo istället speciellt om man ska göra någon uppsättning för de är som hårspray tyyyyyyp. Det är lättare att jobba med håret med torrshampoot istället för med nytvättathår.

Det finns olika sorters torrschampoo det finns puder men jag använder spray tror även att det är billigare med spray. Jag använder proffs som kostar ca 40kr tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0