PossPoss

Från och med nu har jag shopping förbud. Jag får shoppa till andra men inte en ända sak till mig själv mer denna månad. Eller iaf inte tills nästa studiebidrag hihi.

Annars då, har en redovisning imorgon som jag ska träna inför, annars så kommer jag typ svimma framför klassen.. Måste kunna de jag ska prata om då går allt mycket bättre när det är redovisning. Sen har jag ett prov som ska göras med tanke på att vi missade de när vi var i romme. Så så ser väl min dag ut.

Idag är det den internationella kvinnodagen samt semeldagen. Mamma kommer hem med semlor idag. Mums!

Gissa vad de kör för dans brudar?

Ha en fortsatt fin dag!/Sofie


Kommentarer
Postat av: julle bulle

CHA CHA SLIDE SÅKLAAAAAAAAART

2011-03-10 @ 21:57:53
Postat av: SOFIE

DUKTIG HIHIH

2011-03-10 @ 23:05:11
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0