Plugggggggggggggggggggg

Okej, igår satt jag och garvade för mig själv, såg måndagens repris från BIG BROTHER och jag säger de fyfan va jag älsakr de. Alltså tänk er att ha en Simon hemma! Vilken nalle! Åh det är så många som är så härliga!

Annars så är det en lättnad idag, jag har gjort klart min rapport visserligen kommer jag få galet mycket fel men åh ingen människa som inte går handel vet vad jag pratar om....! Annars ska jag ta fram naturkunskapsböckerna nu och läsa lite. Har som mål att få VG där visserligen hade jag bara G i omdömen men jag ska kämpa! För till förra provet hade jag inte pluggat och lyckades få G iaf. Men dess värre har mycket sjukhusbesök varir på naturkunskaps lektionerna så jag har missat några genomgångar osv.. Nu kör vi soffan!
 

Något annat jag ser i efterhand är att jag skriver så mycket stavfel!!!!!!!!!!!!!!!! Och ja jag är dålig på att stava!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0