Ny kategori musik!

Från och med nu så tror jag att jag börjar med en ny kategori som får innehålla musik. Där jag bara har inlägg om musik och ingenting annat. För det blir så rörigt när jag skriver om en låt i ett inlägg. Sen så är det lättare för mig att ladda ner för jag brukar ta hjälp av bloggen och se vilka jag ska ladda ner bara så ni vet! Dessa inlägg kanske är lite tråkiga men inte för mig, hiho!

Några grymma låtar!

Helena Paparizou – Baby It's Over

Jag tycker det är grymt kul att artister som vi lyssnat på när vi var små kommer tillbaka. Och hon gör det ju lysande bra! :D Vad tror ni, är det greklands bidrag till melodifestivalen? Hon har ju vunnit den en gång förut ;)

Steve Aoki & Laidback Luke – Turbulence (feat. Lil Jon) - Radio Edit


Skulle kunna lyssna på detta sound track endast men Lil Jon brukar vara med i massa sköna partylåtar och det gör han bra i denna!

Loreen – My Heart Is Refusing Me - PJ Harmony Remix

Hittar tyvär inte låten på youtube :/

Jag visste att det skulle komma en remix på denna sköna låt och det gjorde de! Fyfan va skön! Älsakr den, absolut en ny favorit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0