New in!

Shoppade i fredags som sagt och jag är helt kär i mina nya ballerina! Nu vill jag verkligen att det ska bli vår! Köpte ett par till skor som jag inte orkade byta när vi var i kista igen, de va så mycket folk så jag bara ville strypa alla som var i kista. För de luktade satan och de va allmänt trångt. Inte kul. Så behöll skorna, dem får ni se någon annan gång för dom är hos mamma :)

Och här är byxdressen. Den sitter lite kul på bilden. Men fin det är den, mycket finare i verkligheten! Nu måste man bara hitta en fin BH att ha under. Eftersom att uringningen nästan är ner till naveln.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snyggt! :)

2011-03-28 @ 21:46:24
URL: http://www.nattstad.se/Matilda.Lauridsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0