Naglar

Mina naglar har aldrig varit så förstörda som dem är nu. Har aldrig i hela mitt liv haft såhär fula naglar. Tack gode gud den som uppfann nagellacket! Speciellt i de röda och rosa nyanserna. Mina favoriter! Tog bort nagellacket som jag köpte från H&M i en härlig rosa färg nyss. Och jag måste säga att de satt riktigt bra. Man ahr ju ofta lite egna åsikter om H&Ms egna kosmetik...

Jag ska aldrig i hela mitt liv använda mig utav lösnaglar eller tippar på naglar igen. Jag hade tippar på naglarna och fy vad de förstörde naglarna. Visst är det snyggt, men då kan man lika gärna ha vitt nagellack och göra fransk manikyr istället för att ha tippar. Man ser hur naglarna växter och hur friska naglar kommer ut.


Nu ska jag pröva ett annat nytt nagellack som egentligen inte är så nytt köpte de efter jul och jag köpte de på vero moda och det är från märket pieces och kostade bara 29kr!! Så om det är bra nu så ska jag banne mig köpa några till. Med tanke på att malava lacken kostar 45 nu.. vi ska testa och se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0