My Heart Is Refusing Me

Hej bloggen, har käkat  på infra med Kurden idag det var gott. Man äter alltid för mycket när man är där.. Hade min skinjacka på mig och jag frös inte i solen hihi. Men fan va kallt det var i skuggan och när de blåste..Annars då, har varit på meddo och solat idag. Kan ju bara säga att det är ett nytt solarium som är AS bra! Första gången meddo gjort något bra.. inte för att priset är så bra på de men endå.. Nu står jag och lagar mat. Ska äta sen bara chilla galet. Hoppas ni har haft en fin dag!

Loreen – My Heart Is Refusing Me

Hade ingen aning om att låten var med i melodifestivalen. Skön är den men ingen låt som man röstar på på melodifestivalen eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0