Min önskelista till pappa :D

Pappa åker snart till vegas och dollarn är ju galet låg!! Skulle inte banga en jävla sekund på att bara få följa med i några timamr för att gå och shoppa.. Men tyvär är jag bara Sofie Jansson.. Även fast pappa är där med jobbet så har han fått en shopping lista av mig. Haha de roliga är bara att se honom köpa de..eller iaf sminket haha!


De han ska få köpa till mig är ralph lauren tröjor och pikér. Det är ju så sjukt billigt i Usa! Sen så ska han få köpa ett nytt puder (haft mitt i tre år) solpuder, ansvänder isadoras nu och märker att jag får mycket finnar just på kinderna så får bli ett från id så kanske man strålar lite hehe... Sen ska han även köpa en ögonskugga. Förstår ni när min pappa ska köpa allt detta? Sist men inte minst ett par låga helst röda eller marinblåa converse..
Något annat som är super billigt i USA?

Ska inte förvänta mig för mycket för jag vet att han kommer komma hem men hälften haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0