Min andra praktikdag!

Andra dagen på praktiken avklarad. jag trivs verkligen där. Idag hade vi först möte i nästan tre timmar som jag typ bara satt och låg och nickade åt. Hade inte så mycket att säga men de har roliga planer må jag säga! Efter de gick vi ner och åt sallad mums!!! Ska luncha med frida imorgon. Då ska jag också äta deras sallad mums!! Sen hela nästa vecka så får de bli matlåda... Efter lunch iaf så satte jag in elever i olika grupper och jag måste bara säga de lärarna från arland, järfälla osv kan aldrig klaga på sina elever att de inte lämnar in saker och ting i tid. Har inte kunna gjort klart de jag skulle idag pgr av att jag inte fått all information av lärarna. Som skulle vara inne idag innan klockan 1!!!!!!!!!!! Men annars har jag fått suttit och gjort prislistor i powerpoint och sedan plastat in dem. Så har typ min dag sett ut. Fick sluta en timme tidigare också wihiii.

När jag kom hem så gick jag en promenad med kurden. Skönt att komma ut lite men mindre  kul att jag har tackat ja till träningen imorgon...Skulle vara intressant att se när jag va på träningen senast?! Jaja snart börjar serie spelet..

Ha en fin dag /Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0