Massa plugg

Oj vad jag inte mår bra, har ont i huvudet och hela kroppen. + mensverk..

Idag ska jag rätta min bokresecion, göra kalrt mitt arbete om anorexi, göra frågor om arbetsmiljön samt ett annat fråge papper. Men de firar vi med en lektion imorgon. Men vad gör de när Sofie Jansson ska till sjukhuset klockan 8.10... äntligen sovmorgon, ne juste.. Men något positivt är att redovisningen är över, fick MVG på en idottsuppgift och livet leker.

Jag vet att jag skrev att jag har shopping förbud men jag har lagt undan en jacka till mig själv som jag ska köpa imorgon. Jag är typ kär, den är så fin!!!!!!!! Finns ingen bild på H&Ms hemsida tyvär men jag visar er skönheten imorgon mihi.

Ne nu ska jag göra kalrt de jag har att göra på datorn och sedan lägga mig och vila.. Ha en fortsatt fin dag!

3 Doors Down – Be Like That - Live From Houston

Satt och knarkade sönder denna låt igår. Ingen nyhet de vet jag men ack så skön!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är den! :)

2011-03-10 @ 15:54:17
URL: http://mlauridsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0