Jackan ♥

Idag mår jag inge bra alls, hade bara velat ligga kvar i sängen när väckarklockan ringde imorse.. Men så var inte fallet blev skjutsad till lövet där jag nu får betala för varje besök..de är inte så kul att ha fyllt 18 endå.. var där i 10 minut sedan åkte jag hem och la mig i en halv timme och sedan var det upp och fixa sig för en lektion. Va sedan med issa i cetnrum och jag köpte en tröja och en jacka.. Jag vet att jag har shopping förbud men..men. Ska försöka mig på att sy i den nya tröjan, ska göra den till magtröja, men inte för kort bara så att det blir snyggt till jeans med högmidja. Efter cetrnum gick jag och köpte sallad hem efter salladen sov jag i en timme. Behövdes verkligen. Mår som sagt inge bra har ont i kroppen, snuvar och känner mig allmänt dålig. Men det är bara en dag innan sen är det helg och man kan ta det lugnt hela helgen ..eller..?

Batteriet på kameran dog men jag han ta en bild som man typ inte ser så mycket på men man får se min nya kärlek lite iaf :$ Är helt kär i den. Åh va kläder gör en glad. Ps, har inge bra "självutlösarställe" hos mamma så ni får en fjorre bild i spegeln! Imorgon ska jag beställa ett par skor på nelly också. Bara ett par..det är ju faktiskt fri frakt!!

Nu väntar BB, ha en fin kväll alla fina! /Sofie

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha är inte lätt med regler. Snygg jacka! :)

2011-03-10 @ 22:28:05
URL: http://mlauridsen.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Ja jag är helt kär i den! :D

2011-03-10 @ 23:05:42
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/
Postat av: Steffi

SNYGG!!!!!!

2011-03-11 @ 12:10:14
URL: http://seeingpossibilities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0