Funderingar kring att bli lämnad

Ofta när det gäller kärlek så slutar det på ett tråkigt sätt. Jag och kurdie diskuterade de lite på fb chatten nyss. Och hon skrev att Adde skulle bada badtunna och hon skämtade och skrev att "bögarna ska bada badtunna och ta på varandra" Och så skrev jag att jag hoppades på att Adde just inte var bög med tanke på hans relation med Kurden! Och hon skrev något i stil med "gud va hemskt om han skulle vara de" Och sen sa jag, skönt och bli lämnad för att han är bög istället för att han inte älskar en och man vet att en nästa tjej väntar.

Jag själv som blivit lämnade hade bara tankar i huvudet hela tiden "han kommer träffa en snyggare tjej" "han kommer skratta med andra så som vi gjorde" ja men listan kan bli lång. Men jag tror på något sätt att om man har en kille som blir bög så tror jag att man kan ha en "ny" vän. Jag tror inte det blir lika dant när man blir lämnad på annat sätt.

Då är min fråga skulle ni hellre vilja bli lämnad av att er kille börjar gilla killar eller för annat sätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0