Earcuff

Någonting jag hatar är när man har för många hål i öronen! Jag tycker det ser för mycket ut. Det ser så PIP ut. Jag vet inte varför kan det vara för att jag själv hade många hål i öronen när jag var fjorre och att det var den värsta tiden i mitt liv? Kanske vem vet. Men fortfarande så förstår jag mig inte på folk som gör 48930 hål i öronen till. Det ser liksom ut som att de har hela smyckes-skrinet i örona..Två fina hål ska det bara. Det är prydligt på tjejer! (själv har jag 5 hål men använder bara 2 hihi)

Och så har trenden kommit med earcuff eller vad de heter. Och jag kan inte bestämma mig om det är fult eller fint. För mig börjar det bli fulsnyggt typ. Det som inte har så mycket saker på är okej men de andra med 30 fjärdrar och 3 kors är för mycket för min smak. Därimot så vet jag inte så mycket om dessa kallas earcuff eller om det bara är de som sitter bakom örat. Rätta mig om jag har fel!



Men till det roliga. Jag har en shoppaholic till mormor. Hon är lika tokig som mig. Hon är en underbar männsika och älskar att fynda lika så jag. Har nog ärvt det från henne med tanke på att jag sedan liten har åkt med henne in till stan för att shoppa och en gång minns jag precis när jag hade tagit mitt tredje hål i örat i typ 4an(?) så var jag med henne i stan och hon tyckte att ett par örhängen var jätte coola till mitt nya hål och lika så jag. Så jag fick örhängen av henne och hur tror ni inte dom såg ut? Jo dom ser nämligen ut såhär: sjukt att trender kan komma och gå.

Kände att den röda bollen gjorde susen! Hatar öron och fy va fula mina var! Här är iaf örhänget jag fick av mormor när jag typ var 12! hah sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0