Blev lite långt!

Tjena hej, är trogen mot min blogg eller vad säger ni? Som inte mina vänner är.............................

Idag gick dagen väldigt segt! Åt en väldigt god lunch med Frida, de va trevligt och träffa henne! Efter lunchen gjorde jag ingenting i princip. Men till slut så fick jag häfta och vika 150 broschyrer.. va lite segt men tiden gick iaf fort när man inte bara sitter och glor. Som jag alltid har sagt åker jag hellre en längre resväg och har saker att göra om dagarna än att bara sitta av tiden i princip..Fast egentligen sitter jag inte av tiden för jag gör faktiskt saker men inte tillräckligt!

Niklas frågade om jag hade stoppat in djävulshorn i pannan och svaret är nej men jag har två äckligt stora finnar!..

Har varit hos min underbara mormor nyss, hon håller på att sy in mina chinos. Men dom sitter inte riktigt som jag och mormor vill haha! Så hon ska fixa lite till på dom. Ni visste väll föresten att idag va sista dagen man kunde växla in sina 50-öringar och mormor va snäll och åkte ner till centrum och växlade in alla mina 120 styckna så fick en liten slant, bättre än att slänga :) Annars har jag fått jätte mycket fina smycken av mormor. Vi har verkligen samma stil hon och jag fast hon har en äldre version bara ;) Fick iaf STORA halsband, alla kanske inte va i min smak men de mesta! :D

Nu ska jag fortsätta att kolla på Lyxfällan, sen älsklings bb! Börjar tidigare imorgon, är inte på kontoret så därför ska jag lägga mig efter BB!!


Kommentarer
Postat av: Julia

och du ska säga att vi inte bloggar!!!!!!!!!!!!!

2011-04-04 @ 22:40:42
URL: http://juliasantamaki.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Jag vet....... :(

2011-04-05 @ 11:46:47
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0