Randigt

Vaknade precis, riktigt skönt! Har sovit skit dåligt inatt, så det var skönt att få sova ut. Idag ska jag bara chilla och sen åka och shoppa med pappa och Nicke. Eller Nicke ska ha kläder och eftersom att jag har så fruktansvärt bra klädsmak så följer jag självklart med. Haha!

Fyfan va mycket jag hittade i sommarlådan. Min sommar är mer eller mindre räddad! Trodde verkligen inte att jag hade så mycket att ha på mig. Så det var en glad överraskning och höll på sent igår kväll med kläderna.

Herregud vilken skillnad det är när man somnar med tvn på och inte. Somnar direkt när tvn är på och om inte ligger jag bara och vrider och vänder på mig. Tack TVN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0