Allmänt

JAAAAAA ÄLSKLINGS SIMON VANN BIGBROTHER! hihi har legat och kollat på de hela kvällen. Är helt död idag, har storhandlat inför veckan eftersom att pappa ska bort och mammsen är i turkland hoppas du har de bäst älskade du! EFter att vi hade storhandlat så hjälpte jag pappa på tomten att plocka ihop skräp och även klyvt ved (med maskin) haha det är kul men jobbigt för ryggen bara.

Såhär ser tomten ut förtillfället haha..



Tänkte även börja ladda hem lite låtar inför lissans land, en vecka kvar! Ska bli så jävla kul! Vet föresten inte om någon har sett mitt mail på fb om listan? ISSAS LAND <- här är spotifylistan iaf.

Annars blir kvällens planer detta som jag har glömt bort!!!!!!!! MINA SOMMARKLÄDER SKA UPP PÅ DIRREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0