Blogg.se är cp

Direkt efter jobbet åkte jag till centrum med Lilli. Hade bestämt mig för att köpa en klocka och de gjorde jag plus lite till. Åh vad jag älskar att fynda saker. Jag ska visa er sen för nu verkar blogg.se strula sönder. Med mitt tålamod är det inte någon ide att ladda upp en bild då. Så ni får se de senare. Ska bli så skönt att få sova ut imorgon. Visst fick jag väl de idag också hahaha. Vakna mitt i natten kolla klockan. Kommer på att jag inte har ställt väckarklockan ställer den men jag kan inte ha ställt den helt ok för tror att jag halv sov. För 10.20 vaknar jag som en blixt och inser att min klocka inte har ringt så panik morgon blev de för mig.

Snart ska jag åka och handla med pappsen, vi hörs sen ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0