ofta klockan är halv 9?

Kom hem från jobbet ställde mig och gjorde pizza till familjen. Sitter och kollar bloggar medans pizzan är i ungnen och läser paows blogg och blir nästan rädd. I detta inlägg http://paow.se/?p=35152 beskriver hon hur hon känner och alltså... är inte de sjukt hur likt mitt inlägg som jag skrev om hur jag mår? Det är så sjukt.. Vi har till och med nästan samma mening "tiden läker alla sår". Förstår verkligen vad hon menar.. Precis de som jag går igenom just nu...

Har iaf jobbat min första riktiga dag kommer alltså att jobba 6 gånger i veckan i 5 veckor i sommar. Men tror att jag kommer att få ledigt en dag till i veckan tis, ons eller torsdag så vi får se. Ska göra schemat imorgon. Annars idag har jag varit på lagret i ekeby och hämtat massa varor osv. Efter de var de prismärkning och jag gjorde så att en hel hylla med 20 klor burkar ramlade ned från väggen hehe... Men annars har dagen rullat. Hoppas alla dagar kommer gå lika fort! :)

Nu ska jag ta och städa mitt rum och sen ta ett bad och sen slå på en film tror jag. Fryser så sjukt mycket och har gjort hela dagen....ksnske för att jag inte fått sova i natt.....juste rövhål glömde gå till rusta och köpa en väckarklocka.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0