Någon gång hoppas jag att detta går i uppfyllelse!

Många stora bloggar skriver massa listor och skit och här tänkte jag dela med mig av lite random saker jag skulle "ha/ göra i framtiden"

- En av mina största drömmar är att bli dj. Att se människor stå och dansa och le till mina remixer eller egna låtar. Eller bara att hålla på inom musikbrachen. Har kollat olika kurser idag faktiskt.

- En annan dröm är att jobba med kläder då menar jag inte att stå i butik dag in och ut utan att kanske var designer för H&M eller presschef eller någoting liknande..

- Skulle jag göra om någonting på min kropp skulle det vara att fixa min rygg fri från ärr och pigmentfläckar, spruta in fett under ögonen eftersom att jag ofta ser så trött ut eller att spruta in lite extra i läpparna ;)

- Min dröm bil är en vit rangerover samma modell som Ryan har i OC. Inte den sportiga eller den nya utan en bland de äldre. Jag är inte tjejen som gillar små och sportiga bilar gillar mer stadsjeepar.


- Skulle jag få välja vilken väska jag ville skulle jag vilja ha en klassisk brun/beige mullbery väska eller en hermes väska som på bilden nedan.


- När jag har hittat mannen i mitt liv, vill jag skaffa mig en son som ska heta Alex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0