Ö

Oj vart slutade jag sist? Eller vart ska jag börja kanske man ska säga. Oj det är ganska mycket som hänt i mitt liv. Eller alltså inte stora förändringar eller så men jag har liksom haft saker att göra.

I hmm torsdags hjälpte jag Sabbe och Elliot att flytta eller att montera ihop byrårer och sånt. Säger de ingen helt sjukt att de kommer bo där själva! Lägenheten är skit fin och de kommer bli jätte fint där när allt är på plats osv! På kvällen var de träning och det var första gången väldigt länge som det gick bra för mig eller a jag dog inte efter 5 min.

I fredags...herredug det var igår ja.. Vet inte vart jag ska börja. Kvällen va händelserik och sjukt kul hehe! Hatar folk som skriver *hehe* och *höhö* just därför skriver jag hehe när jag liksom är lite ironisk. Ja ni fattar. Eh hm åt på olive house med familjen sen mötte jag upp tjejerna vid centrum så promenerade vi till smedby. Hade en skit kul kväll iaf. Och det tror jag att mina vänner också hade. Kul att se så många glada!!

Idag har jag jobbat... gick bra men inte mer! Nu klockan 4 på eftermiddagen ska jag tvätta bort gårdagens smink och ta en dusch. Ingen männika på jorden kan förstå vad skönt detta ska bli!

Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0