glömde publicera.....

Hejsan, håller på att laga lite lunch åt mig. Kom lite sent till jobbet idag eller 5 min. Men även de är pinsamt tycker jag. Bussen var sen sen kör bussfan sakta som ett djur. Och ni kan ju tänka er hur man sitter när man är försenad, man svettas och buss kör i 30 herregud va panik jag hade hela bussresan. Springer sedan till butiken från busshållsplatsen och bar enbart svarta byxor och tshirt på mig = ja de va otroligt varmt.  När jag kommer in i butiken så hade vi redan haft 5 kunder på 5 min hah sjukt. Gick skit bra och jobba idag. Hade rekord att sälja idag för iår på en lördag alltså enbart 3 timmar. Sjuka pengar! Och då snackar vi inte någon pool utan annat smått till poolen. Sjukt kul att jag fick va med iaf!

Nu ska jag snart lägga mig i skuggan och läsa något. Orkar verkligen inte med solen idag. Svettades som en gris imorse och de gjorde mig till en seg korv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0