Tips!

För några år sen började jag att använda vaselin på ögonfransarna innan jag gick och sov och inbillade mig själv att det blev längre efter ett tag (vet dock inte om det stämmer) men jag är verkligen en sån tjej som inbillar mig att det mesta funkar när det gäller skönhet. Men iaf så läste jag en blogg här om veckan som också skrev att hon brukade ha vasselin på ögonfransarna när hon sov och då var jag bara tvungen att köpa en burk vaselin och jag vet inte om jag inbillar mig men mina fransar känns längre nu.

Sen ett litet till tips när man inte har lika mycket smink på sig är att sätta vaselin på fransarna när man inte har mascara. Fransarna blir mörkare och längre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0