SOMMARLOV!

Okej, tre dagar i rad nu har jag haft en sjuk statistik. Börjar verkligen undra vilka ni är! Är de en slump eller har jag några nya läsare? Och hur hittade ni hit? haha!

Idag har jag haft en jätte trevlig dag. Hade skolavslutning. Vi lyssnade på tal av rektorn och fick höra olika sånger. Grymt vulka röster vilka har och andra inte haha. Stackars tjej kan ingen säga till henne, jag lider med henne när ALLA i publiken sitter och skrattar för att det låter förjävligt. Samma visa varje år! Efter de gick vi och fika. Fick tårta, jordgubbar och glass. Så hade issa bakat en helt fantastisk chocklad kaka! Mums! Sa hejdå till världens bästa lärare. Aldrig haft en lärare som är så mån om oss elever!

Efter avslutningen åkte jag hem och låg i sängen och knäppte på datorn. Sen rullade timmarna förbi och vipps va klockan halv 4 och vid ca 4 kom några tjejer från klassen och grilla och hade de mysigt. Hade de jätte trevligt!

Såg bilder i julias blogg från skolavslutningen, kan ingen säga till hur jag ser ut? Ser förfan ut som ett vrak!

Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan sova, har sovit förlite de senaste dagarna.. Det är sjukt imorgon kan jag sova ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0