Resten av ditt liv

Har haft sånt oflyt idag, hela dagen. Har inte haft någon aptit, har inte ätit så mycket mer än middag och ett stekt ägg till frukost. De har gjort att jag har varit skit trött och svag hela dagen. På träningen gick allt som skit. JAg va så jävla svag, ville bara lägga mig och gråta typ. Fick nästan 5 öppna mål chanser som jag missa osv. När jag kommer hem så fick jag skit ont i mitt vänstra öra de typ som lock fast längre in i örat eller hur jag ska förklara :p

Uppe på de har jag fått reda på att två av mina grannar har sett en RÅTTA som nästan är stor som en katt har sprungit på gatan. Och råttor är de värsta djuret som finns! USCH! Och de har gjort att jag kollar vart jag än går. Sticker till i kroppen bara jag tittar ut genom fönstret. Och de värsta! Den är inte rädd för människor!!!!!!!!!!!!! Råttan hade typ sprungit iemot ena min granne!!!!!!!! Börjar bara rysa och svettas av att skriva detta!

Nej nu ska jag sätta på min tv och somna till den, det bästa som finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0