Midsommar

Hade en jätte trevlig dag igår. På dagen köpte vi de sista inför kvällen med pappa sen övningskörde jag lite. Börjar gå bra nu. Måste bara förbättra massa detaljer bara :) men för att förtsätta så kom gästerna = släkt och vänner till oss vid 14-17 tiden och vi åt gott och satt och snacka till typ 22. Efter de kom lilli och gjorde oss sällskap. Lilli och jag hade de trevligt hemma hos mig och fick senare skjuts till Filip i grimsta där det var trevligt men galet kallt! Lilli tog bussen mot sitt håll och jag skulle ta den mot mitt håll bara det att den sista hade gått.. så gick och möte M och följde med han hem och där var de några killar som var väldigt underhållande att kolla på haha..! Landade i sängen vid kvar över fem elelr någonting liknande. Vaknade vid 12 tiden av att det spöregnade!

Idag har jag inte gjort ett piss! Bara varit så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0