Kvällen kommer snabbare när man jobbar

Idag har förmiddagen gått riktigt segt kom in typ 5 kunder till butiken och det har varit slut på matrial som jag skulle pyssla med. Men jag har suttit och läst massa olika broshyrer (?) om kemikalier osv så hoppas att något fastnar iaf. Vet att man inte ska ha för varmt i poolen för då kan duken bli skrynklig haha! Nej men vill ju lära mig så mycket som möjligt så alla blir förvånande när en blond 18åring står och kan saker en 40 årig gubbe inte kan haah nej men ni förstår. Allt underlättar med kunskap!

Efter jobbet åkte jag direkt in till stan och åt med tjejerna. När jag kom till stan möttes jag utav ett regn moln och blev dyngsur!! haha och fyfan va blöta och kalla vi var när vi äntligen kom fram till stället där vi skulle äta. Trevligt hade jag iaf!

Har precis tagit ett vamrt bad och är äntligen tinad.. stavas det så? ser fult ut? Äh ni är vana med mina felstavningar nu haha! Nog pratat om de. Mina ögon håller på att falla ned för nattens sömn, är så otroligt trött! GOD NATT!

okej jag vet att man inte tar kort i spegeln och att man inte har solglasögon inne men de såg ut som jag hade kort hår men fick inte med de på kortet men endå :(:(:(:( Där har ni mina nya brillor som jag älskar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0