Jobb jobb jobb hela tiden prat om jobb

Gud vad lugnt det är på jobbet dessa dagar. Brukar alltid vara hysteriskt veckan innan midsommar men tydligen inte denna. Så imorgon ska jag faktiskt ta med mig teoriboken för körkortet och sitta och läsa i den när det inte finns någonting att göra. Men fler är inne på kontoret så då kanske det finns lite mera administrativa uppgifter också. Vi får se helt enkelt.

Jag har suttit och pluggat på massa idag och idag kom de in en kund och fråga en sak som jag TRODDE jag kunde så jag börjar babbla på och så säger hon men vart fäster jag vattenslangen?! eh då pratade hon om någoting helt annat.. jag som trodde jag kunde hjälpa en kund med en lite mer komlicerad fråga menmen..

Ni ska inte få höra så mycket mer om jobbet känner jag..haha.. Ska snart åka och handla då ska jag passa på att övningsköra. Vi ska åka till rusta och öva att starta i uppförsbacke haha kan behövas.. Sist gick de inte alls utan kastade in övningskör skylten och satte mig i baksättet för att jag verkligen inte har något tålamod..

Föresten Kurdie gjorde en beställning innan mig från H&M och då passa jag på att beställa ett armband som jag trodde skulle vara lite annorlunda men de kommer endå vara fint i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0