idag

Föresten tänkte jag bara säga det vi just nu delar på en dator hemma hos mamma för bredbandsbolaget har lurat mamma. Hur kan man lura på en kvinna som kan noll om teckning. Lura på henne massa saker och säga attt man ska få det billigaste priset, snabbaste hastigheten osvosv? När det har ingått i våran hyra hela tiden? Idioter! Så vi väntar på att raoutern (?) och allt ska komma. Tills dess får ni stå ut med inga bilder eller lika mycket bloggning. Men jag gör mitt bästa. Att skriva i bloggen ör terapi. Man får så mycket annat att tänka på!

Annars idag ska jag hjälpa sabbe att flytta förstår ni vi har blivit så stora att vi kan flytta hemifrån. Så sjukt! Känns så vuxet. Det ska bli kul att få komma ut och göra lite saker. Idag har jag på mig jeans och sminkat mig. Inte legat i mjukisbyxor och fett hår. Idag är det en ny dag med nya möjligheter!

Ha en fin dag!

Gammal bild från mamma data!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0