H&M in my as

Jag beställde kläder från H&M och var jätte glad när jag såg att det stod att leveransen skulle vara 20-24/6 alltså skulle jag fått de senast på midsommar. (Det stod på bekräftelsen) Och Lilli beställde samma dag och idag frågar hon om mina kläder hade kommit och de hade dom ju självklart inte. Så går jag in och kolla på "mitt H&M och där såtr det att leveransen är den 27-1... Sur man blir när man gått och längtat och faktiskt planerat att ha en klänning på midsommar. Jaja tråkigt bara att dom inte skriver direkt att det är senare leverans.. Därför älskar man nelly leverans inom 2 dagar typ..

Nu ska jag lägga mig och kolla film. GOD NATT! Föresten tar tillbaks att armbandet var lite annorlunda det är helt perfekt!!!!!!!! Så snyggt till mitt favorit armband den guldiga ringen kommer sitta på hela sommaren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0