Har du bröstimplantat?

Igår var jag i stinsen med pappsen och Nicke, fick med mig massa nödvändigt som en keps, solbriollor, bh och halsband och annat smått och gott. Har föresten övningskört längre sträckor de två senaste dagarna och de har gått skit bra. Har fått kärringstop en gång och de va för att barn sprang runt omkring bilen!

Idag har det varit "temadag" i skolan och det har faktiskt varit roligt. Speciellt en sak vi fick göra. Man skulle göra massa saker och få poäng för de sakerna man hittade osv. Vi var 5 tappra skälar från HP och vi va nog bland de bästa! förutom dragkampen haha!

Jaja efter skolan så chilla jag i cetnrum med Julle kanel bulle, efter de bar det av till fysiologlabb, där jag gjorde ultraljud på hjärtat. Allt såg bra ut förutom att de inte kunde hitta mitt hjärta från en speciell vinkel menmen. Kan berätta om en lite rolig sak som hände. Först var de en "sköterska" som kollade sen kom en doktor och han STIRRAR på mina bröst. Så jag kände mig lite ehh uttittat och vet ni vad han frågar? Du har inte bröstimplantat? Och eftersom att jag har så små bröst börjar jag as garvar. Han ba jag måste fråga eftersom att de kan störa ultraljudet man kan typ inte se eller vad de är då. Där ligger jag med mina mini bröst och får en fråga om jag har gjort bröstförstoring haha. Kanske inte så kul för er att läsa men som sagt ingen tvingar er att läsa.

Nu ska jag snart gå en promenad, imorgon är det skolavslutning. HELT sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0