God morgon!

Million dollar baby igår var lycklig i början men slutade inte som man trodde faktiskt. Usch hemskt familj och hemsk sport. Att boxning ens kan vara lagligt? Har tänkt på det förut också men liksom hur kul är det att slå sönder männsikor? Har aldrig förstått mig på folk som har mage att slå andra. Okej jag har slagit min bror men är skillnad med slagen, det är ett slag i princip.

Om ni undrar varför jag är uppe med tuppen så kan min väckarklocka förklara det. Min mobil hade ju gått sönder och hitta en gammal väckarklocka och ja satt uppe till halv två för att testa klockan. Och insåg att jag inte hade ställt in rätt tid. Väl när jag gjort de så ringer inte klockan. Men efter ett tag gjorde den de. Och jag ställer om klockan och somnar. Första gången ringer klockan halv åtta imorse... jag ställer om klockan och den ringer vid 8 igen och jag har inte sovit en blund under den halv timmen och då gav jag upp. Klarar inte av de tickande ljudet som jag förövrigt hör ut till badrummet.. Så idag på lunch rasten blir det att gå ner till rusta och köpa något skit..

Nu ska jag fixa iordning mig och sedan åka till jobbet. Ha en fin dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0