God morgon!

Sitter just nu och äter världens godaste bröd som mamma har bakat åt mig. Vi får alltid det när vi är i skåne hos mina kusiner och har varit kär i brödet i hela 9 år om inte mer. Det är så jävla gott det bara smällter i munnen och det är mörkt! haha jag vet att jag ahr sagt att mörkt bröd är äckligt och de är de förutom dehär. Smakar typ som en kaka och jag tror inte att det är onyttigt heller! Mmmmm. Det jag egentligen ville säga är att jag har varit riktigt duktig på att äta frukost dessa dagar jag har jobbat och att min mamma är underbar! Nu ska jag torka håret och fixa mig iordning mig för att sedan springa till bussen. Sen blir det jobb i 7 timmar ;)

Puss på er ha en fin dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0