Gårdagens shopping!

Var och shoppade igår som sagt och fick med mig massa fint!

Två armband, det till höger har jag gått och suktat på i flera veckor och nu äntligen kom de på rean och ingen blev gladare än jag. Vill egentligen ha ett äkta men skulle aldrig lägga flera tusen så ett fake blir perfekt! kostade 40kr/st tror jag.

Hade två köp jag verkligen skulle köpa när jag fått min lön och det var en guldig klocka och en bh som klibbar fast på tuttarna ja ni vet vadjag menar och nu har jag köpt en guldig klocka perfekt. 250kr

Köpte även ett par skor som är perfekta att ha i väskan när man har klackar. Bara att vika ihop när man fått ont i fötterna. Dom är förstora men funkar iaf för de är risor (?) där bak. Fick dessa för 30 spänn!
Oj dom ser jätte stora ut, visst de är 38 och jag har 37 men med en strumpa i så blir dom lagom. Men har velat ha såna här skor i flera år. Tror jag skrev om dom försa gången på onsofie.blogg.se ja alltså ca 3 år sen och har velat ha såna hela tiden och igår gjorde jag en god gärning och en bra investering! Köpte dessa för en 100lapp på stadsmissionen. Alltså hjälpte jag de med dålig ekonomi och gjorde mig själv glad! :D

Till slut blev de en vanlig trekants bikini. för 40 spänn.

Åh blir typ helt galet glad av att skriva vad allt kostar för att jag gör såna kap :D

Hörs sen! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0