Fyfan för att cykla!

Oj vilken full dag det har varit idag. Cyklade till jobbet, stötte på ett rådjur som inte ville flytta på sig när jag skulle cykla förbi så fick stanna i nedförsbacken och folk som känner mig vet att man inte bromsar i en nedförsbakce! Gick bra att jobb,a sålde på bra. Ska bli kul att räkna kassan imorgon! Annars då, jo påvägen hem sprang samma rådjur över vägen mitt framför mig! På kvällen åkte jag hem till sabbe och vi bakade någon bakelse av något slag. De bor skit fint! De hade fått in lite mer möbler än sisst!

Imorgon ska de bli galet nice väder, och jag slängde mina trekvarts byxor i tvätten nyss, så vad fan ska man ha på sig imorgon..? Går knappast runt i korta shorts när jag jobbar..Det visar sig.

Måste bara säga det att fan vad jag har lärt migmycket under min tid med handelsämnena. Jag har gjort så att vi har sålt mer. Merförsäljning. Imorgon eller i övermorgon ska jag skylta.. tänkte ta med min marknadsföringsbok och få lite tips! Åhh vad jag vill ha en egen klädbutik....................

Ne nu ska jag sova, sa de igår och säger det idag igen. Fyfan va det ska bli skönt att sova! Kommer slockna dirr men varför vaknar jag varje morgon vid 4-5 och är klarvaken?! Blir galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0