En solig fredag

Vaknade precis, ska sätta mig ute i solen och äta frukost. Det blir ju så mycket lättare att få färg när man är omedveten om att få de. Att ligga och pressa som en gris är inte nått för mig. Ligger bara och lyfter bikinin och hoppas på att ha fått färg efter någon minut.

Igår ikväll gick jag och några vänner till rimi och handlade massa gott, sen vandrade vi till Julia och gjorde iordning allt och pratade från allt mellan himmel och jord. Senare satt vi på Eva och Adam. Hade glömt bort hur härlig Eva och Adam filmen var haha!

Imorgon är det summerburst och jag är typ nervös redan nu haha. Låg och tänkte igår vad jag skulle ha på mig och hur mycket pengar jag ska ha med mig osvosv. Haha Jaja, ha en fin dag. Kommer nog många inlägg idag om jag har något vettigt att skriva :)

Ha en fin fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0