Det regnar i stockholm i dag

Juste har glömt att berätta att jag ska jobba 5 veckor på nordic pool i sommar 6 dagar i veckan.. Kommer bli tufft men jag har de kul på jobbet samt så får man tänka på pengarna. Men jag kommer nästan lägga undan alla pengar för jag har inget eget sparkonto så det känns lägligt att skaffa sig ett. Kommer iaf få lära mig nya saker än att stå i kassan, prismärka varor och hålla snyggt i butiken. Tror jag kommer få hålla på med lite saker som jag kommer ha användning av i framtiden så det är kul.

Annars så har min väckarklocka på mobilen gått sönder eller den funkar inte så jag måste ta mig och köpa en väckarklocka i dag.. Känner mig riktigt handikappad speciellt när jag nu ska börja jobba och måste komma i tid.. Funkar liksom inte att vakna samma tid som jag börjar.

ps har en timme kvar på min spotify och jag hatar den dära kärleksreklamen på spotify fy helvete vad jag vill spy på den!

Lite random fakta om mig, ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0