30 grader SJUKT!

För att nå sina mål måster man ju faktiskt sätta några mål också. Jag har ett mål OM jag cyklar varje dag nu i tre veckor framöver så ska jag fan klara att cykla upp för en brant jävla uppförsbacke påväg hem från jobbet. Det jobbiga är bara att jag inte vet hur man växlar på cykeln..det finns som spakar men vadå använder jag de då eller? Haha nicke får hjälpa mig! Borde jag ha skrivit dedär lät som värsta blondinen haha!

Nu ska jag ta min matlåda, min tröja och packa cykeln och sedan cykla iväg! Ni får ha en helt fantastisk dag och jag vet att ni kommer bli så galet bruna idag... JAG BEHÖVER SOLA ÄR FAN BLEKAST AV ALLA!!!

Ps, om ni glömmer att ta bort lite mascara under era ögon när ni ska sova får ni värsta påsarna då under ögonen dagen efter? Svara gärna på frågan...


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Nej, inte vad jag har tänkt på iaf, men vi är alla olika :)

Och Sofie, du är fan inte blekast av alla. I'm like a ghost!

2011-06-28 @ 14:19:54
URL: http://isabellebackstrom.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Haha okej Issa! Jo issa jag är blekast!!

2011-06-28 @ 19:02:00
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0