2

God morgon alla sömntutor som är lika trötta som Sofie Jansson. Sjukt hur bra jag har sovit i natt, har sovit hela natten fast iof ringde väckarklockan 8 för att kolla om niklas hade gått till skolan. Man har ju mamma rollen när man är ensam ;) Sen somnade jag om till nästan halv 12 skit skönt! Fick föresten två kliande myggbett i loppet av 15 min I MITT RUM! Sjuka äckliga varelser.

Idag ska jag passa min älskade kusin som inte är lika kaxig längre tror jag!! Hon hade en period då de inte ens va kul att va med henne. Betede sig värre än en tonåring haha. Vid tre tiden kommer farmor hit, så hon kommer sova här eftersom att pappa är på sweden rock. Nu ska jag försöka bättra på min fisa bränna och lägga mig ute och läsa. Skulle helst vilja ha med mig datorn ut men den blir så otroligt seg i solen. Juste först får de bli frukost!

Ha en fin dag! Om jag känner mig själv rätt så kommer de nog duka upp nått inlägg idag på dagen. Eftersom att jag är duktig på att gå in medans jag solar ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0