18.08

Fy säger jag bara vilka bett jag har fått idag. Har stora bölder på benet, armen och bröstet. Vet inte om det är myggbett de ser ut som de fast större och kliar. Men endå det har varit sol ute hela dagen dom brukar väl inte vara framme på dagarna? Iof har jag legat i skuggan ganska mycket och läst. Så otroligt skönt att ligga i skuggan med bikini och inte frysa ett dugg. Började försten på en engelskbok och jag förstod allt som stod. Underbart!

Sitter just nu och väntar på att mat ska komma hem så man kan få i sig lite innan jag svälter ihjäl hah skoja men är galet hungrig. Ska gå till pappa sen då kommer jag lägga upp bilder på lite olika klädval inför imorgon så kanske någon av er är snäll och skriver en kommentar vilket ni tycker är bäst?! :D Skulle uppskattas iaf.

Om man kanske skulle ta och ta en dusch innan man ska äta, ja de låter bra Sofie. Hörs sen!

Summerburst imorgon med dessa brudar. Haha kommer verkligen ihåg hur sura de blev på mig för att jag ville ta en självutlösarbild hahah. Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0