22.20

Lyssnar på min älskade spotifylista och helt som det är kommer Europe- Rock the night.. haha alltså tänk va härlig jag är som har stoppat in den på min lista. Åh sitter och ler för mig själv.

Dagarna rullar på och jag har jobbat från 11-18 i 3 veckor imorgon + lördagar. Ganska sjukt har i princip inte hunnit se solen. Är så jävla blek men idag satt jag faktisk en kvart ute i solen och försökte få lite färg, fan va de brändes på ryggen!

Igår var jag i kista med Lilli och Issa vi gick i varje jävla butik i kista och letade efter en sak........men vi hittade inte de vi letade efter så jag köpte två par skor till mig. Förlåt mamma, vet att du blir sur nu när du läser dehär. Men behövde faktiskt sandaler.. Två jätte söta. Har haft ena paret på mig idag på jobbet och det var en nitlott! Mina tår har dött!

Har verkligen inte kul att skriva om......Ha en fin kväll!

Imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0