Ha en fin kväll!

Ligger just nu i sängen och kollar lite halft på tvn och halft på olika bloggar. Har frysit hela dagen och bara varit seg. Vakande flera gånger i natt klarvaken.. Har varit lugnt idag på jobbet men dagen har ändå gått fort. Imorgon ska jag kolla på massa pooltillbehör som ska köpas in så att vi får ett större sortiment. Sen måste det göras något åt inredningen också.. Ser ut som ett lager rent ut sagt! Kartonger och skit som bara står. Så får skissa upp något idé imorgon.

Har precis tagit en dusch och rensat i mina lådor i badrummet..Det behövdes typ tvålar och hudkrämer som säkert stått i 2-3 år.. Nu ligger jag här och väntar på att någon film ska börja på tv. Min hårddisk vägrar funka så inga filmer man kan bestämma själv utan här anpassar vi oss efter tvn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0