Halv tre en lördags natt

Har varit hemma hos mamma och haft tjejmiddag med tjejerna. Första gången vissa av mina damer såg lyan. Pinsamt av mig att jag bott där i över ett år och inte bjudit hem dem innan! Har iaf haft en jätte trevlig kväll med mat och prat. Följde Lilli hem och hon väntade med mig tills bussen kom. Och vet ni vad som händer när jag kliver av bussen?!?! JO SÄKERT EN 20CM RÅTTA LIGGER DÖD UTANFÖR BUSSDÖRREN! Så om någon satt på bussen och hörde ett litet skrik och såg några springsteg så var de en råtta som var orsaken..........

Annars har min dag varit ganska stressig. Jobbat, handlat mat och sedan till barkaby. Och vid sex skulle tjejerna komma så hade liiite brottom.

Åh jag önskar att jag hade ett jätte stökigt rum och klädkammare så jag kunde städa och hänga upp kläder osv.. Älskar att göra de när man är lite halv trött och halv pigg såhär mitt i natten haah!

Nej nu ska jag göra mig iornding och sätta på en rulle. He en skön natt! ♥

Om jag är vit? NEJ! Hahah imorgon ska jag pressa sönder. Poolen är klar föresten nu WIIE! *Ler* hahahahahahahah tjejer ni vet vad jag menar med ler............... ;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0