Herregud i natt åker vi!!!!!!!

Helt jävla sjukt en jävla dag kvar! I NATT ÅKER VI! Tänk för typ 9 månader sen bokade vi och de kändes som att de skulle ta hundra år för den 29 JULI att komma men de har gått sjukt fort förutom denna vecka den har gått sjukt SEGT!Men nu sitter jag här med packningen i bakgrunden och sjuka tankar i huvudet. Detta kommer bli så sjukt bra!

Vi var på samma fest som vi var på i lördags igår. Sjukt trevligt folk men att lyssna på Håkan Hellström är en annan femma på fest. Säger bara en sak fan va skönt att det är min musik på hotellrummet eller hur Frida ;) Nej men fick jätte ont i huvdet under kvällen ( kan bero på Håkan) och va väl inte sådär jätte rolig. När jag kom hem med nattbussen så kan jag säga er att en macka och sängen var min bästa vän. Men allt jag äter mår jag typ illa av sen jag åt subway kan de ha något med det att göra tro?

Uppdaterar mer under dagen! ;D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0