TYP 3 dagar kvar :D:D

Igår var jag i stan med Lilli, Lilli slog till på stort och shoppade massa medans jag bara fick med mig några armband, en skjort/tunika och ett par svarta bikinitrosor. Mina var lite smått slitna haha.. Kan ju säga att båda var ganska slitna haha vi hade ju dansat i flera timmar i sträck kvällen innan så träningsverk i bennen gav resultatet igår. Bra uppvärmning inför napa. Fast vi ska ut på onsdag tror vi :D Man behöver ju inte dricka om man inte vill utan bara dansa och umgås, älskart! Någon som ska med? :D Annars igår åt jag enbart donken igår. Eller okej pommes till frukost, donken lunch, middag donken och kvällsrunda donken.. haha medans andra tränar till och på sommaren så unnar jag mig fet mat!

Idag har jag varit i sollentuna centrum med mormor, morfar och mamma. Köpte ett par skit sköna skor som troligtvis kommer att finnas på fötterna på dansgolvet. Åhhhh är så sjukt taggad! Ska lägga fram alla kläder imorgon åh herregud. Tog fram mitt pass osv idag. Det kommer verkligen bli skit bra! :D:D Imorgon ska jah nog på turné med min kära far, köpa allt som ska med och växla pengar osvosv :D

Nu ska jag damsuga nedervåningen innan pappsen kommer hem! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0