Juli 23, 2011

Hemma efter tre timmars jobb. Fick ställa iordning alla nya leksaker. Så kul! Annars flöt tiden på galet snabbt. Första lördagen på LÄNGE som jag verkligen var pigg haha.

Just nu ska jag städa här hemma, ta fram kläder inför resan och se satt allt är rent och luktar fräscht! Åh är så taggad vi satt och snacka en hel del igår under tjejmiddagen och det ska bli så nice! Längtar skiiit mycket verkligen! :D:D Under tiden ska jag lyssna på napa listan så att jag kan alla låtar. Hatar när man inte kan låtar hah. Blir så mycket bättre när ALLA sjunger med och är glada liksom ;)

Kommer nog att uppdatera en hel del idag, har inga planer och är heeelt ensam ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0