Hemma!

Har haft jätte bra dagar på åland tillsammans med släkten. Ena dagen övningskörde jag till olika loppisar men vilka usla loppisar... Jag ville göra fynd typ en virkad klänning eller ett STORT halsband som ingen annan har... Aja livet är inte alltid en dans på röda rosor. En dag låg jag och pressa sönder. Ja jag har faktiskt blivit lite brun! mihi! Annars då har alla förutom jag åkt ring bakom båten osvosv. Niklas har fått typ 25 fiskar ja ni vet landet. Ni får bilder någon annan dag kameran är hos pappa och jag sitter hos mamma nu :)

Har idag varit i centrum med mamma och mina kusiner. Kikade på telefon och har lite ångest om jag ska köpa mig en iphone 4 eller ska man vänta till 5an kommer? Det gick ju rykten om att 5an inte skulle komma ut...så har beslut ångest men tror att jag ska vänta tills efter cypern iaf för dom hade inte den vita som jag ska ha om de blir 4an.. Annars köpte jag en jävligt smart pryl idag som kommer HÄNGA runt min hals varje utekväll i napa! Från och med kommer jag inte att ha med någon väska på krogen alls. Har haft sån ångest över att ha tappat bort mina vänners väska sist vi var ute. Visst saker går att betala tillbaka men det är mer jobb, tänk er att fixa ett nytt lägg osv... OCh något jag går och undrar över hela tiden är om någon snodde den från mig eller om jag dansade bort den.. Vet ingenting. Vet bara att arbandet på väskan fanns kvar på handleden men inte väskan.. Aja nog snackat om de ska betala tillbaks en del av väskans innehåll iaf och det känns väldigt skönt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0