Tandblekning

Idag har nog det varit den segaste dagen på jobbet även fast det kom in nytt klor och reservdelar. Hoppas verkligen att alla badleksaker kommer nu till veckan. Vill packa upp, prismärka osv :D

Efter jobbet idag åkte jag och gjorde en utformning av lera för mina tänder som sedan ska bli en skena som passar mina tänder. Ska testa på att göra tandblekning för första gången och det behövs, jag mår dåligt över att jag har gula tänder. Så detta som jag gör håller i ca 4år därför ganska dyrt om man jämför med andra tandblekningar så är det nog värt detta. Så nu är mina avtryck skickade till Schweiz och kommer troligtvis tillbaks på fredag som en skena som jag kan ha resten av mitt liv :) Så om fyra år och färgen börjar försvinna kan jag beställa en spruta som kostar ca 500kr. Detta är alltså desamma som tandläkarna gör fast det tar dubbelt så mycket betalt. Jag har alltid varit rädd för att jag ska få ilningar. Har haft det en gång och det är så sjukt obehagligt!! Men man får med en spruta med ilningsmedel så det är bra OM jag skulle få de :D

Nu ska jag ta och duscha sen gå och sova har sovit grymt dåligt i natt. Jag vet att man inte kan ta igen timmar man sovit men man kan ju sova bra i natt så att man blir piggare dagen efter :D

Nu känner jag att jag är jätte glad i slutet av varje stycke haha! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0