Underbar kväll igår

Ja vart ska man börja? Kvällen började för mig hemma hos mig med Kurdie och Lill Kurden. Hade bjudit över dem på middag eftersom att vi var ensamna. Vi satt och pratade och hade de allmänt trevligt. Vid halv åtta sitter jag i mjukiskläder och fett hår och får ett sms om jag vill följa med på fest och eftersom att jag va så jävla taggad iförrigår och ingenting kul hände så fick de bli i går och det ångrar jag inte en enda sekund haha. Tar bussen till madde där lite tjejer är. Efter lite lekar och annat bestämmer vi oss för att ta bussen mot rotebro station och väl på busshållsplatsen går inte bussen så vi GÅR i 13cm klackar yeha. Sen förtsatte kvällen i princip på dansgolvet hela tiden. Så jävla underbart när alla dansar. 3 över 3 i natt springer tre barfota tjejer igenom hela rotebro och ska med nattbussen som går 09. Fyfan trodde mitt hjärta skulle ploppa ur bröstet på mig. Så sjukt äckligt. Men vi hann hur som helst hihi. Kunde sovit hos madde men som ni säkert vet hatar jag att sova hos andra..


Ska ta bussen 39 och jag ser ut såhär... HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0